Aannemen dat je website goed is en dat een ontwerp perfect is na lancering klopt niet altijd. Soms moet je eerst zien dat het niet goed werkt voordat je het echt wilt aanpassen.
Aannemen dat je website goed is en dat een ontwerp perfect is na lancering klopt niet altijd. Soms moet je eerst zien dat het niet goed werkt voordat je het echt wilt aanpassen.
Wij maken vaak gebruik van gebruikersstatistieken waar wij goed kunnen zien welke pagina’s er goed worden bezocht alleen voor veel mensen is het vaak nog te technisch. Hoe weet ik nou welke gebruiker welke pagina’s heeft bezocht? Waarom heeft hij niet op de aankoopknop geklikt? Dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait.
Om goed te kunnen begrijpen wat bezoekers op je site doen, waar ze op klikken en waar ze hun bezoek beëindigen moeten wij in de huid van de gebruiker kruipen. Dit doen wij met Hotjar. Met Hotjar zie je wat de bezoeker ziet en kan je de activiteit van de muis volgen waardoor je knoppen beter kan positioneren en menu’s beter kan indelen.
Wil jij weten wat jouw bezoekers doen?
Neem contact op en wij helpen je met hotjar.