Office 365 instellen op uw MAC

Office 365 instellen op uw MAC

Deze handleiding is bestemd voor gebruikers van Office 365. In deze handleiding wordt uitgelegd hoe u uw Office 365 account kunt toevoegen in de standaard mail applicatie van uw MAC

1

Open Mail

Klik in uw taakbalk op 'Mail' om de mailapplicatie te openen.

2

Mail-accountaanbieder

Indien dit het eerste mailaccount is die u instelt op uw MAC, zult u direct te vragen krijgen om de mail-accountaanbieder te selecteren. Kies voor 'Exchange' Klik vervolgens op 'Ga door'

Gaat het hier om het toevoegen van een mailaccount op een bestand mailprofiel, dient u eerst naar 'Mail - Accounts - Exchange toe' 

Handleiding stap 2
3

Informatie

In het volgende scherm geeft u de volgende gegevens in: 

  • Naam (uw eigen naam)
  • E-mailadres (Uw e-mailadres)
  • Wachtwoord (Wachtwoord horend bij het e-mailadres)

Klik vervolgens op 'Log in'

Handleiding stap 3
4

Synchronisatie

Kies in het volgende scherm welke gegevens u vanuit uw Office 365 account wilt synchroniseren naar uw MAC. 

Nadat u de gewenste selectie heeft gemaakt, klikt u op 'Gereed'

Handleiding stap 4
5

Succesvol

Indien u geen melding krijgt, is uw mailaccount succesvol toegevoegd.

Overige handleidingen

Zilveren Kruis Web Rabbitz 🥕
Groothandel voor Bouw & Industrie Web Rabbitz 🥕
Symantec Web Rabbitz 🥕
Vereniging Sport en Gemeenten Web Rabbitz 🥕
BMWT Web Rabbitz 🥕
DHL Web Rabbitz 🥕
Stichting Kinderen van Lamin Village Web Rabbitz 🥕
Economic Development Board Alphen Web Rabbitz 🥕

Copyright © 2020 Web Rabbitz Webdesign Waddinxveen. Algemene Voorwaarden Belangrijke pagina's